Din kommende arbejdsgiver en ambitiøs semiprofessionel håndboldklub med pt. både herrer og damer i 1. division samt en meget stor og velfungerende bredde- og ungdomsafdeling.
For begge stillinger gælder, at du vil få en meget bred berøringsflade både internt i klubben og eksternt til klubbens sponsorer og øvrige samarbejdspartnere.
Du skal derfor være en udpræget holdspiller, meget udadvendt, kunne udvise fleksibilitet med hensyn til forlæggelse af arbejdstiden og i stand til at kommunikere både med frivillige og professionelle samarbejdspartnere.
Det er absolut en fordel, hvis du har erfaring med frivilligt arbejde samt kendskab til livet i en større sportsklub.
Administrativ koordinator
Stillingen
Som administrativ koordinator er du det uundværlige omdrejningspunkt for et utal af praktiske og administrative opgaver i klubben. Du har hovedansvaret for, at der er styr på papirarbejdet, og vil i det daglige bemande klubbens kontor på Tvær Allé i Ringsted sammen med event- og salgskoordinatoren. Stillingen er på 20 timer ugentligt
Profil
Vi forestiller os, at du har nogen livserfaring og meget gerne erfaring fra en lignende administrativ stilling. Du har gennemslagskraft, godt humør og arbejder struktureret.
Arbejdsopgaver
Dine opgaver vil være mangeartede og vil blandt andet bestå i ansvar for billetsalg, administrative opgaver i forhold til kommune, turneringsafvikling, kontingenter, lønudbetaling, fakturering, bogføring, opfølgning på sponsoraftaler og servicering af bestyrelse m.v.
Event- og salgskoordinator
Stillingen
Sammen med den administrative koordinator har du ansvaret for driften af klubbens administration. Du har hovedansvaret for koordinering af de praktiske og administrative opgaver i forbindelse med turnerings- og kampafvikling, klubbens øvrige aktiviteter samt sammen med klubbens sponsorudvalg ansvaret for eksekvering af salgsstrategi m.v. Stillingen er på 20 timer ugentligt.
Profil
Vi forestiller os, at du har erfaring med opsøgende salg, og at du er troværdig, struktureret og målrettet. Du er vant til og trives med at arbejde selvstændigt og har en meget veludviklet ordenssans.
Arbejdsopgaver
Dine opgaver vil være mangeartede. Du vil i ikke ubetydeligt omfang skulle bistå den administrative koordinator med en række praktiske og administrative opgaver. Herudover vil du i tæt samarbejde med klubbens sponsorudvalg blive tildelt en række konkrete salgsopgaver, ligesom du vil få ansvaret for planlægningen af og gennemførelse af kampe og andre events.
Ansøgningsfristen for begge stillinger er lørdag d. 23. april 2016.
Din ansøgning skal mærkes enten ”Administrativ koordinator” eller ”Event- og salgskoordinator” og sendes til:
TMS Ringsted
c/o Ladefoged Advokatfirma
Møllegade 7
4100 Ringsted
E-mail: MFR@ladefoged-advokatfirma.dk
Spørgsmål vedrørende stillingerne kan rettes til bestyrelsens næstformand Jens Peter Jensen på tlf. 71 72 17 42.